Přidáno: 13. 11. 2011 - 8:55 | Autor: © JAREX
Zřídil jsem si elektřinu od RWE a ejhle... Nebylo vše tak, jak jsem si představoval...
Napsal jsem jim tedy e-mail:
Dobrý den.
Zřídil jsem si elektřinu od Vás, kvůli reklamě, kterou uvádíte v TV. Koupil jsem si i topinkovač, abych vyzkoušel Vaše super zásuvky. Zapl ho a čekal. Topinkovač mi sežral Vaši elektřinu, ale nevyskočily z něj žádné peníze. Mohli byste mi prosím vysvětlit, jak je to možné?
Máme téměř nový dům a zásuvky skoro nové. Topinkovač byl použit pouze jednou pro tento účel a stejně z něj nevyskočily žádné peníze. Dle mého názoru je chyba u Vás a prosil bych o vysvětlení mé situace. Nemůže být chyba v topinkovači?
V reklamě to funguje asi do 10 vteřin. Můj topinkovač pekl dobře minutu. Bojím se, zda není poškozen.
Naléhavě prosím o vyřešení reklamace.
Děkuji.
Odpovězeno mi bylo toto:
Vážený zákazníku,
reagujeme na Váš e-mail ze dne 9. 11. 2011 týkající se reklamy.
Jako v hodně reklamách jsou i v naší reklamě použity filmové triky a efekty, které nejsou v reálném životě možné.
Proto mohou v reklamě vyskočit z topinkovače bankovky, které poukazují na to, že při uzavření dvou smluv na elektrickou energii na produktovou řadu Stabil 2013 je možné od nás získat finanční bonus až ve výši 1 200 Kč.
V reálném životě slouží topinkovač k opékání toastů/topinek.
Chyba není ve Vašem topinkovači, a pokud si nejste jistý jak jej používat a k čemu slouží, doporučujeme Vám prostudovat si manuál z krabice od topinkovače.
Děkujeme, že jste se na nás obrátil.
V případě další komunikace s naší Zákaznickou linkou uveďte, prosím, Vaše telefonní číslo z důvodu zefektivnění poskytovaných informací.
Pokud již bylo telefonní číslo v předchozí komunikaci uvedeno, považujte, prosím, sdělení za bezpředmětné.
S pozdravem
Petra Vítková
operátor Zákaznické linky skupiny RWE
Dle mého názoru by reklamu měli předělat, jelikož je to jasně klamavá reklama.
» |
Posláno: 89x | Známka: 2,26 od 54 lidí