www.textiky.cz - zábavné texty
Zábavné texty
 

Nastavení Řadit podle: přidání -| hodnocení | posílanosti | délky | názvu | náhody

Počet na stránku: 1 -| 2 | 3 | 4 | 5 Autorské: nezáleží -| ano | ne

Filtr obsahu: odblokovat lechtivé | odblokovat sprosté | odblokovat nechutné | odblokovat drsné

SMS filtr: ne -| 1 Vodafone | do 2 | do 5 | 1 T-Mobile | do 2 | 1 O2 | do 2 | 1 SR | do 2

( Při současném nastavení se některé texty nezobrazují. ) ( zobrazit všechny )

Text 5 / 8
<<__1__2_3_4__ 5 __6_7_8__>>
Přidáno: 18. 9. 2009 - 21:12
Chcete alespoň trochu porozumět marketingu? Není to nic složitého. Některé druhy marketingu a jejich pravidla si dokonce můžete vyzkoušet i v běžném životě.

1. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnýho chlapa. Přijdeš k němu a řekneš mu: „V posteli jsem fakt dobrá.”
Tak tohle byl klasický „direct marketing”.


2. Jsi na večírku s partou kamarádek a vidíte fakt krásnýho chlapa. Jedna z kamarádek k němu dojde a řekne mu: „Vidíš tu holku támhle? Ta je v posteli fakt dobrá.”
Tohle byla „reklama”.

3. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnýho chlapa. Přijdeš k němu a požádáš ho o jeho telefonní číslo. O dva dny později mu zavoláš a řekneš mu: „V posteli jsem fakt dobrá.”
Tohle byl případ „telemarketingu”.


4. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnýho chlapa. Vstaneš, upravíš si trochu šaty, přistoupíš k němu, nabídneš mu, že si dáte skleničku.
Jdeš ho doprovodit, protože se rozhodl odejít. Podáš mu peněženku, protože mu upadla. Nabídneš mu cigaretu a řekneš mu: „V posteli jsem fakt dobrá.”
Tomuhle se říká „public relation” neboli P.R.

5. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnýho chlapa. Vzpomeneš si, že ho vlastně už znáš.
Přijdeš k němu, trochu mu osvěžíš paměť a řekneš mu: „Vzpomínáš, jak dobrá jsem byla v posteli?”
Tohle byl CRM - „customer relationship management”.


6. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnýho chlapa. On zajde za tebou a řekne ti: „Chtěl jsem ti říct, že v posteli jsi fakt dobrá.”
Tak tomuhle se říká „branding” neboli rozpoznání značky a upoutání se na ni.

7. Jsi na večírku a vidíš fakt krásnýho chlapa. Přijdeš k němu a řekneš mu: „V posteli jsem nejlepší.”
Tak tohle byl klasický příklad klamavé reklamy.


8. Jsi na večírku s partou kamarádek a vidíte fakt krásnýho chlapa. Jedna z kamarádek k němu dojde a řekne mu: „Vidíš tu holku támhle? Ta je v posteli fakt děsná, já jsem mnohem lepší.”
Tohle byla nekalá soutěž.

9. Jsi na večírku s partou kamarádek a vidíš fakt krásnýho chlapa. Přijdeš k němu a řekneš mu: „Nevím, co ti naslibovaly ostatní, ale já jsem v posteli lepší než všichni ostatní dohromady!”
Tohle bylo výběrové řízení pro státní zakázku.
Sdílet s přáteli na Facebooku

Peníze a obchod

»

Různé

| Délka: 2071 znaků | Posláno: 91x | Známka: 2,04 od 45 lidí | ID: 6364
POSLAT NA E-MAIL VODAFONE T-MOBILE O2 SLOVENSKO OHODNOCENO
Text 5 / 8
<<__1__2_3_4__ 5 __6_7_8__>>
reklama
reklama
Web používá cookies. OK Info